Nie ma osoby, która nie lubiłaby otrzymywać gadżetów reklamowych. Dlatego właśnie reklamodawcy bardzo chętnie ten właśnie fakt wykorzystują. W końcu może zostać wybrana odzież reklamowa. To właśnie na takich ubraniach umieszczane jest najczęściej logo reklamowanej firmy, ewentualnie nazwę z nadrukiem produktu. Najważniejsze by odzież reklamowa była dostępne dla każdego będącego w grupie docelowej. Dlatego właśnie koszulki, polary czy inny elementy ubrań powinny być dostępne w różnych rozmiarach. nie bez znaczenia jest także ich kolor, który w mniejszym lub większym stopniu także bierze czynny udział w reklamowaniu.
kStore - duży wybór odzieży w rozmiarach większych od XL
Nie każdy z nas posiada idealne wymiary modelki czy modela. Na świecie istnieją zarówno osoby szczuplejsze, jak i tęższe. Niestety, o ile ludzie o mniejszych gabarytach mogą śmiało wybierać i przebierać w duż...