Bardzo dużo firm, które chcą pozyskać nowych klientów albo zatrzymać przy sobie tych starych, stara się w jakiś sposób ich przyciągnąć poprzez gadżety reklamowe. Bardzo modne są nieśmiertelne długopisy, koszulki reklamowe, smycze do kluczy czy też kolorowe kalendarze z logo danej firmy. Ostatnio bardzo dużo przedsiębiorstw interesuje się gadżetami, jakimi są piłki z nadrukiem. W nawiązaniu do właśnie rozpoczynających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, tego typu podarunek od firmy może okazać się strzałem w dziesiątkę. Piłki z nadrukiem nie kosztują bardzo wiele, aby jakaś firma nie mogła sobie na to pozwolić. Reklama jest dźwignią handlu i nie powinno się na niej zbyt oszczędzać.
Kompleksowe konsumenckie bazy danych
Aby skutecznie prowadzić profesjonalne kampanie mobilne i interaktywne niezbędne są odpowiednio przygotowane bazy danych B2C, które zawierają wykaz konsumentów z konkretnego regionu lub o określonej charakterystyc...